گلدیلا_یخمک_ژله_ژله آماده_پودر ژله_نوشیدنی عرقیات_نوشیدنی تخم شربتی_عرقیات_تخم شربتی_  _مهرگان شکلات تیوان_مهرگان شکلات_ _goldila_mehregan shokolat tivan_jelly powder_herbal drink_flavor_
دلایل چسبیدن ژله به ظرف
    
تعداد بازدید: 26295
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/7/13

اگر شما نیز در درست کردن ژله مشکل دارید و هنگام در آوردن ژله از ظرف ، ژله تان به قالبش می چسبد این مشکل را با گلدیلا برای همیشه رفع کنید.

یکی از علت های چسبیدن ژله به ظرف روغن نزدن به قالب ژله می باشد.  برای اینکه ژله و یا هر نوع دسر به راحتی از ظرف جدا شود باید قالب پلاستیکی و یا سیلیکونی را با برس روغن مالی کنید و سپس شکر بپاشید و نیم ساعت داخل فریزر بگذارید و بعد مایع ژله را داخل ان بریزید . اگر قالب فلزی دارید فقط آنرا خیس کنید و در فریزر گذاشته تا یک لایه نازک یخ ببندد و بعد مایه ژله را بریزید . 

بهترین قالب برای ژله ، قالب های پلاستیکی و سخت ترین نوع قالب سیلیکونی هست .قالبهای فلزی زودتر گرما رو جذب خودشون میکنن و ژله زودتر از دیواره های قالب جدا میشه و قالب پلاستیکی و سیلیکونی دیرتر.

زمان بستن ژله در چسبیدن آن به ظرف یا راحت جدا شدن آن تاثیر گذار است و هر چقدر که ژله مدت زمان بیشتری داخل یخچال بماند ژله راحت تر از قالب جدا می شود.همچنین استفاده از آب داغ در جدا شدن ژله از قالب تاثیر مثبت دارد. 

 

از   1   رای
9

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.